Náš Den Pohádek

05.06.2014 17:38

                                  Krasomila a Honza

V jednom překrásném zámku žil král  s dcerou.Dcera byla celkem hodná milá a laskavá jmenovala se Krasomila, ale všichni si podle jména mysleli že nafintěná hnusná blondýna ale nebyla to pravda měla plavej blond vlasy a malou sestru.Jednoho dne si řekla že půjde se sestrou Gabrielou do lesa.                  "Dcero má pamatuj kdo se bojí nesmí do lesa, řekl pan král předtím než odešli.V lese na ně někdo vykřikoval "Ůůů...Haha ahoj já jsem Matěj a to je můj bratranec Honza, vykřikoval chlapec. "Vzala jsem sestru do lesa, odpověděla Krasomila. " A co děláte v temném zákoutí? ptal se Honza.
"Tak mi už jdeme, sykla Krasa.Až přišli domů vyprávěli co zažili. Pan král poslal Krasu aby šla na návštěvu k mladíkům. Krasa šla až je potkala "Zdar Krasuš co je? ptali se mladíci." Pojďte za mnou, řekla Krasomila až je zavedla k zámku .Pan král už čekal "Ahoj mladíci ,Honzo prosímtě líbila by se ti Krasomila za ženu? ptal se král."Stoprocent , řekl nadšeně Honza."Co Kraso? ptal se král dcery."Ano, odvětila dcera.A tak bylo zasnoubení v paláci.Potom žili spolu šťasně až do smrti.
                             

Kontakt

Šikovné ruce

darsi-lucka@seznam.cz

Najdete nás na webových stránkách na facebook.

605866688

Vyhledávání

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode